CicciGustafsson

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Cecilia Gustafsson - 18 januari 2011 14:32

Hejsan !


Skolan idag har vart ganska så bra för Linnéa är inte sjuk längre, så jag var tvungen och prata mycket med henne idag ;D♥♥♥♥♥

Har saknat henne så mycket, Linnéa och jag var ju i lördags, men vi brukar träffas nästan varje dag så det blev lite ensamt :p hade ingen och skratta med MYCKET!!

Linnéa och jag har världens sämsta, bästa humor, ellerhur Linnéa ;)?♥


Läs mer om miin tävling på http://barahastskotare.bloggplatsen.se


Jag får hoppas på att mitt tegentbord kommer idag/ikväll, för det är så jobbigt och skriva på det. Just nu lånar jag syrrans dator, för hon har ett sånt tagentbord jag ska köpa fast hon har det inbyggt på en bärbar ;p

Mamma sa att hon inte hade fått något mess att det har kommit, så får hoppas att hon får det lite senare idag !!!:D

Vi beställde det i förrgår, det stog 1-3 dagar, så det kommer idag eller imorgon :)♥


Sen så har det inte hänt så mycket mer :)

Puss♥


Saknar kattungarna oerhört mycket, hittade en bild när dom bara är några veckor.

Det här är nummer ''3'' som vi kallade henne, för hon var sist ut från mamma Mizze :)

Hon ligger på nummer ''1'' ;)

Nummer ''2'' låg och sov :')

Puss på er och hoppas ni har det bra hos era ägare ♥  

Tidigare månad - Senare månad

Min presentation


Tjoo alla !:)
Jag är en tjej på 12 år!
På fritiden så rider jag eller så är jag med kompisar:) Ha så kul på min blogg !
Min andra blogg:
http://ciccigustafsson.bloggplatsen.se

Kram

Fråga mig, jag kan allt ;)

4 besvarade frågor

Vad tycker du?

Sommar, höst, vinter eller vår ?
 Sommar !
 Höst !
 Vinter !
 Vår !

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards