CicciGustafsson

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Hej alla människor !:)

Av Cecilia Gustafsson - 28 december 2010 13:39

Hejsan !


Dålig uppdatering, jag vet...

Men jag har skrivit mycket på den andra bloggen så jag har inte orkat skriva på den här...


Nu sitter jag hos Terese, vi kanske vaknade för 1 timma och 30 minuter sen eller något :o

Skrev ganska mycket på den andra nyss så jag har inge å skriva om nu ;)

Vi har inte gjort så mycket nu eftersom vi inte har vart uppe så länge ...


Kan skriva mer ikväll :)

Puss <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia Gustafsson - 18 januari 2011 14:32


Hejsan !   Skolan idag har vart ganska så bra för Linnéa är inte sjuk längre, så jag var tvungen och prata mycket med henne idag ;D♥♥♥♥♥ Har saknat henne så mycket, Linnéa och jag var ju i lördags, men vi bruk...

Av Cecilia Gustafsson - 17 januari 2011 18:54


Hejhej !:D   Idag har det vart skolan och jag har inte mått så bra :( Har haft ont i huvudet (feber) och vart yr...   Kanske är förkyld, tror det...:/ Men iallafall :)   Nu sitter jag bara här och har tråkigt, pratar med danne och lin...

Av Cecilia Gustafsson - 16 januari 2011 22:45


Linnéa Iijolainen, tack så mycket för dom fina header-bilderna jag har fått till båda bloggarna, verkligen jättefina <3   Tack ♥   ...

Av Cecilia Gustafsson - 16 januari 2011 21:14


hej på er.   dagen har väl vart bra, min kusin fyllde år idag. Han fyllde 14 :) Grattis   Sen har dagen vart seg, så orkar inte skriva idag :(   God natt :*♥'   Bjuder på bilden !!!!   ...

Av Cecilia Gustafsson - 14 januari 2011 18:03

Hej på er :)   Idag började skolan med matte, vi har ett matteprojekt som vi ska bygga en affär i skala 1:20 :) Vi är klara med våran, fast nu ska man mäta och räkna ut massa saker i affären. Det ät jätteroligt, men lite knepigt och svårt nu nä...

Min presentation


Tjoo alla !:)
Jag är en tjej på 12 år!
På fritiden så rider jag eller så är jag med kompisar:) Ha så kul på min blogg !
Min andra blogg:
http://ciccigustafsson.bloggplatsen.se

Kram

Fråga mig, jag kan allt ;)

4 besvarade frågor

Vad tycker du?

Sommar, höst, vinter eller vår ?
 Sommar !
 Höst !
 Vinter !
 Vår !

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards