CicciGustafsson

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Cecilia Gustafsson - 29 december 2010 16:25

Vill skriva lite mer nu på bloggen, för jag har lånat min syrras dator. Den är jättenajsig o skriva på. Den är superskön !:)


Pappa och jag har vart på soptippen och kastat lite saker sen julafton ;)

Så det blev lite kartonger och glas m.m...<3'

Sen så har vi inte gjort så mycket mer än att laga mat och sen ska vi kolla på någon film och mulla chips :)

En familjekväll utan syrran ;) Hoppas att min mamma har det bra hemma också :)


Sen så blir det väl inte så mycket mer idag tror jag ...

Film, dator, mat och sova. En mullig dag kan man säga xp


Men här kommer en bild jag bjuder på ;)


  


Puss <3

Av Cecilia Gustafsson - 29 december 2010 14:27

Idags så ska jag inte göra så mycket mer än att hjälpa pappa med att slänga kartonger på soptippen, han är sjuk så han behöver lite hjälp av mig :)

Han har bihålsinflamation :(

Jag har lite ont i magen, hoppas jag inte bli magsjuk, fast jag mår inte illa. Har bara ont i magen, så tror inte att det är magsjuka...

Längtar inte till magsjukan, fast det gör nog ingen ;)


Jag har aldrig något o skriva om faktiskt....

Men jaa...

I gyttorp har det kommit en ny ridskolehäst, läs mer på http://barahastskotare.bloggplatsen.se.


Puss <3

Min presentation


Tjoo alla !:)
Jag är en tjej på 12 år!
På fritiden så rider jag eller så är jag med kompisar:) Ha så kul på min blogg !
Min andra blogg:
http://ciccigustafsson.bloggplatsen.se

Kram

Fråga mig, jag kan allt ;)

4 besvarade frågor

Vad tycker du?

Sommar, höst, vinter eller vår ?
 Sommar !
 Höst !
 Vinter !
 Vår !

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards