CicciGustafsson

Alla inlägg under september 2010

Av Cecilia Gustafsson - 30 september 2010 18:00

 

Fråga: Vad gjorde du igår? ( alltså den 4 september 2010 )

Svar: Jag var i stallet och det va öppet hus på Orica, min mamma jobbar där.. Så då hade Linnéa, ja, Malin och Terese ponnyridning .. Sen så gick Malin och jag ner i stallet och gjorde massa saker, sen så stack Linnéa och Terese.. Då var Malin och jag kvar.. Vi gjorde massa kul tsm :) Sen så åt jag på Gyttorpspizzan :)

Och efter det åkte jag hem, och då fick ja damp på ... ni vet.. :/ datorn, så då sprack ju skärmen och jag kan inte längre sitta vid den :/ Det som jag är lite ledsen över är att jag har massa bilder och sånt på den  :(


Tack för frågan ♥


Fråga: Gillar du hästar? det verkar som det xD

Svar: JAAAAAA ! x)


Tack för frågan !♥

Av Cecilia Gustafsson - 29 september 2010 19:58

Hissar:


  •  Min nya mobil jag fick i present ♥

 


  • Min nya plattång jag fick i present

 

  • Att jag ska till sälen och säfsen snart

  säfsen   sälen

  • Älgjakt v.41, ska med hela veckan (slipper skolan dessutom)

 


Dissar:



  • Ni vill inte veta !

Hejdåå♥

Av Cecilia Gustafsson - 28 september 2010 20:17

nu sitter jag hos linnéa, imorgon blire skola :s


Hejddååååå ♥

Av Cecilia Gustafsson - 26 september 2010 12:52

Nu är det här mitt hundronde inlägg !:)


Idag är det släktkalas hos mummi.. Dom kommer vid fyra.. Kom typ precis upp ut sängen eller ngt X) Så jävla trött idag ! Kanske sätter på platset på mobilen idag.. Men det som är jobbigt är att jag måste vänta i 24 h att det ska torka, så jag får nog ha min gamla mobil en dag :s

Fast jag vill sätta på plassten så jag får tåla min gamla mobil nu :s


Nu ska jag ner o äta frukost

Hejdå !:)♥

Av Cecilia Gustafsson - 25 september 2010 22:28

Idag har det vart släktkalas hos pappa, jag fick 150:-, ostbollar och ett presentkort till min kusin malin som jobbar mer allt möjligt med naglar, hud och massa sånt :)♥

Imorgon blire mamma + släktkalas..


Igår så var jag med Linnéa och Ellis i stan. Sen så kom Tibias Flink, Jonathan Karlsson och Ruben Appelgren till Nora för att va med oss. Vi skulle till ishallen, Ellis skjutsade mig och Tobbe hoppade på pakethållaren bakom mej, vi satt två på den. Ellis tappade kontrollen och vi kraschade. Jag har uppskrapat knä+det är helt blått och uppskrapade händer som svider. Kan knappt gå på vänsterbenet :( Inte Ellis fel ♥♥♥


Nu ska jag göra ngt :)


Hejdååå♥


Av Cecilia Gustafsson - 24 september 2010 15:40

Skoldagen har väl vart bra. Vi har typ bara softat :p simningen var jobbig på slutet av dagen. Jag mår bra och imorgon får jag ännu mer presenter <3 och sen på söndag..


schema:


LÖRDAG:


* Kalas hos pappa

* Bada Mizze

* Ha kul


SÖNDAG:


* Kalas hos mamma

* Njuta av dagen, och ha kul

* Till Linnéa ?<3<3


Hejdå, kommentera gärna <3

Av Cecilia Gustafsson - 21 september 2010 15:30

* En samsung s5230 rosa

* hello kitty trosor och en hello kitty handduk

* ''Den stora ridboken'', den är bra, allt från nybörjare till efaren ryttare

* DKNY- parfym av josse från rhodos

* ett c-halsband av josse


Får mer i helgen för då är det släktkalas :)


21/9-10

Av Cecilia Gustafsson - 21 september 2010 10:15

Nu är det tolv år sedan jag kom !<3<3

 

Grattis till mig ?<3

Min presentation


Tjoo alla !:)
Jag är en tjej på 12 år!
På fritiden så rider jag eller så är jag med kompisar:) Ha så kul på min blogg !
Min andra blogg:
http://ciccigustafsson.bloggplatsen.se

Kram

Fråga mig, jag kan allt ;)

4 besvarade frågor

Vad tycker du?

Sommar, höst, vinter eller vår ?
 Sommar !
 Höst !
 Vinter !
 Vår !

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards