CicciGustafsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Cecilia Gustafsson - 31 juli 2010 18:00

Frågor och Svar med Cecilia Gustafsson !


Fråga 1: Hur kommer du på allting ?:)

Svar: Jaa, det är väl inte så svårt.. Man tänker ut vad man ska göra, sen kan man hitta på saker som är kul för bloggläsarna :) Dom gillar när man kan komma på tex. ''Dagens låt''. Det är ett tips ! Sen skriver man mycket om vad man gör just nu och om man ska någonstans, eller om man ska göra ngt imorgon... Det är ganska så små detaljer :) Men om man gillar att skriva som en dagbok fast på datorn så kommer man på väldigt mkt saker, ja lägger ut inlägg hela tiden för att jag gillar att skriva på datorn och jag gillar när folk läser om vad jag gör på fritiden och dom dagarna :D Sen skriver jag om min hobby och mina kompisar/kille, dikter tex... Då kan ju just dom personerna gilla att man skriver om dom.. Så nu vet du om hur man kan skriva mkt !:) Tack att du frågade!


Fråga 2: Vad använder du för smink ?:)

Svar: På sommaren: Puder - Creme Puff Medium Beige 42 Max Facor

Mascara - Extra Volume Collagene Lóréal Paris

Rouge - Frida (använder inte så mkt för de blir glttrigt annars)

Eyeliner - Paris Mbmories

(Borstar, ögonfransklämma)


På vintern: Puder - Creme Puff Medium Beige 42 Max Facor

Mascara - Extra Volume Collagene Lóréal Paris

Rouge - Frida (använder inte så mkt för de blir glttrigt annars)

Eyeliner - Paris Mbmories

Fondation - Natural matt+fondation collection 2000 advanced creme formulation

(Borstar, fonationbrush och en svamp)


Fråga 3: Hur långt brukar du springa ?:)

Svar: Jaadu.. De bror ju på hur pigg jag är den dagen... Men kanske 5-7 km som max... Bara de är svalt ute så är de inte så svårt att springa långt :) När man promenerar så går man ju ner i vikt, när man springer så förstärker man ju musklerna, så ja går ju och springer, inte för ja behöver gå ner i vikt men :p ja väger kanske 37 kilo.. de räcker, ja behöver inte gå ner mer för min ålder :) Ja har sprungit väldigt mkt och på många .. va ska man säga ? ''tävlingar''..? Vårruset har jag vart med i sen 2007 och blodomlopper har ja vart med i sen 2008.. båda är 5 km.. Sen har ja sprungit 'kalvruset'' 2009 :) de va riktigt kul, ska va med i år också :) Man springer i terräng ( i vatten, på luftkuddar, sågspån, man får simma i vattnet också, uppförsbackar i en smal stig i skogen, springa igenom en tunnel som de luktar sill i :( ) det är riktigt kul måste ja säga :D så nu vet du hur ja springer o tränar :)

Av Cecilia Gustafsson - 23 juli 2010 20:44

Är hos Gry nu, hon packar o så, så jag fick datorn och göra de ja behöver (:


Sååå... jaa, ni kan fortfarande ställa frågor till mig som ja skriver svar till sen i slutet av månaden, ni får ställa hur konstiga frågor som helst x) ordspråk:

- Det finns inga konstiga frågor .. de finns bara konstiga svar :p


Hah..♥

Har lekt lite med Thilde också när Gry fixade lite med sin mobil o datan (:

Hon har ju fått en ny mobil så hon är väl lite överlycklig x) hah, hon fick ju över låtar till mobilen så nu packar hon och lyssnar på sin musik ..:p Ja kan ju inte ta emot några låtar eftersom jag har ''Minnet fullt'' -.- Har typ bara 5 låtar o redan minnet fullt -.- HATAR DET (!!) och så har ja raderat typ hälften för ja har tagit emot endel låtar från andra, men ibland så funkar de ändå inte så ja har tagit bort låtar i onödan ):


Så ja får ju lyssna på samma musik HELA tiden ): Vill ha en ny, har ju precis köpt en systemkamera så ja har knappt pengar kvar jue ):

Men ja har ju min älskade Canon EOS 1000D ♥♥♥

Den äger ju fetma !♥ Ni måste köpa en sån om ni någonsin ska köpa en systemkamer !(: Ja rekomenderar den, för de är en nybörjarkamera o den hjälper väldigt mkt om man inte kan så mkt, de är lätt och instalera till olika funktioner ♥ och så kan man ju har lite mer avancerat också som man kan instalera ! de är helt otroligt, den kostade 4.200 :- bara ! med objektiv, väska, minne, usb och lite smått o gått x) hah, elr va man ska säga, hah


Jag älskar den iallafall (:♥

Men nu ska ja nog surfa runt ngn annanstans, så nu orkar ja inte skriva mer xD hah, hejdåå ♥


1 månad med Erik idag ♥


Ett grattis ?(:♥ 

Av Cecilia Gustafsson - 23 juli 2010 11:04

Imorgon klockan 05.00 åker Gry, jag magnus, linda och thilde till Idre och vi ska vara där i en vecka ♥ sen när j kommer hem så ska ja sova hos pappa från lördag till söndag, sen kommer mammas bästis och hämtar mej och skjutsar mej till hallsberg, sen åker ja tåg till halmstad från hallsberg... de kommer ta ca 3-4 h att åka, men ja åker x2000 så de tr inte lika lång tid som ett vanligt pendlartåg x) hah, sen är ja i halmstad i 1 vecka, sen är ja hemma o kan sitta vid internet igen ;P♥ så hejdååååå, vi ses om en vecka då ja tagit tusen bilder från idre å halmstad med min nya systemkamera (:♥ ja köpte den för 3 dar sen, en  canon eos 1000d (:♥




HEdjjdddåå♥♥♥


En månad med ERIK idag ♥ 

Av Cecilia Gustafsson - 23 juli 2010 11:01

1) Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin.

2) Under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 penisar, tillexempel genom att ta i dörrhandtag.

3) En genomsnittlig persons årliga intag av snabbmat innehåller 12 könshår.

4) Under ett år sväljer du 14 insekter medan du sover.

5) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

6) Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

7) De flesta män tvättar överhuvudtaget inte händerna efter att de varit på toaletten.Tänk på det nästa gång du är på krogen och äter jordnötter från skålen på bardisken.

8) Under en genomsnittlig bröllopsmottagning har du en hundradels chans att bli smittad medmunherpes från en av gästerna.

9) Du andas dagligen in en liter av andra människors anala gaser.

10) Tandläkare har rekommenderat att tandborstar bör hållas på ett avstånd av minst 2 meterifrån toalettstolen för att undvika att luftburna partiklar härrörande från spolningenfastnar på dem.

11) Du tillbringar sex månader av ditt liv på toaletten.

12) Att bita på naglarna är som att slicka rent toalettstolen.

Av Cecilia Gustafsson - 13 juli 2010 13:25

Hhah, ja orkar inte blogga längre :s ja vet inte vrf ...x) hha, men imorgon blire väl förhoppningsvis skara sommarland :D<3 Hoppas de !!!!!:)<3<3 Har aldrig vart där för ja har aldrig fått följt med ngn :( Mina kusiner har åkt 2 gånger då ja velat följt med, första gången ville dom ta med min syrra ist, o andra gången ville dom inte att ja skulle med :'( men imorgon blire de pappa,josse, jocke, linnea o ja :D De kommer bli superkul !<3 Josse och Jocke  VS  Linnéa och Cicci  = Vattenbana i dubbelring


Linnéa o ja kommer att vinna mot dom x) haha<3 Sen ska man ju åka massvis med karuseller :D<3 längtar !!!!!!!!!!!!


Men så ni vet så kommer ja inte blogga så mkt som ja gjorde i början ..<3


Nu oskar det, så hejdå <3


 

Av Cecilia Gustafsson - 11 juli 2010 15:46

Usch va äckligt de va imorse när Linnéa o ja gick upp för att äta frukost :( Linnéa skulle dricka vatten o så vände hon sig om och då tappade hon glaset, ja kollade på henne o hon kollade på¨mej o typ log, sen ramlade hon omkull i glaset, ja sprang till mamma o linnea ställde sig upp.. efter 2 min svimmade hon igen ! fast lite åt sida, de va såååå ÄCKLIGT !!! ja blev helt darrig o vi pratade jättemkt om att de va äckligt, sen kom hennes föräldrar och hon fick åka hem, nu har ja de tråkigt, ska till pappa idag, vi ska vara där i 2 veckor.. imorgon ska ja sova hos gry, skulle egentligen på filmkväll hos linnea men ja ska sova hos gry :P haha<3<3 Till Linnéa: Kan du inte ha en till filmkväll ngn dag så ja kan komma ?:)<3<3<3 Saknar dej <3


Ska nog gå ut till josse,jocke o agnes, dom leker med vattenslangen x) haha, ska spruta på några xD


Hejdå, bloggar ikväll <3

 

Av Cecilia Gustafsson - 11 juli 2010 11:15

hha, har inte tid o skriva för ja orkar inte :p men de har ju vart nora dagarna, linnea har sovit här iaf :)<3<3 nu ligger vi vakna för de är så jävla varmt !!:s


aja, men hejdå, blogar mer sen, ja lovar x)<3

Av Cecilia Gustafsson - 10 juli 2010 12:16

Min älskade Monster Engery keps !<3<3<3


     


Ser lite mupp ut, har inge smink x) haha

Min presentation


Tjoo alla !:)
Jag är en tjej på 12 år!
På fritiden så rider jag eller så är jag med kompisar:) Ha så kul på min blogg !
Min andra blogg:
http://ciccigustafsson.bloggplatsen.se

Kram

Fråga mig, jag kan allt ;)

4 besvarade frågor

Vad tycker du?

Sommar, höst, vinter eller vår ?
 Sommar !
 Höst !
 Vinter !
 Vår !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards