CicciGustafsson

Alla inlägg under oktober 2010

..

Av Cecilia Gustafsson - 26 oktober 2010 19:28

hinner inte blogga !!

Av Cecilia Gustafsson - 23 oktober 2010 10:45

Ska kolla på hockeymatch i Karlstad!

Färjestad BK - Södertälje


FBK kommer vinna lungt !;)<3

Men först ska vi till Bergviks köpcenter !!!!!!!!:DD

Kommer köpa lite saker och det finns ju FBK-shoppen !:)


Kram Cicci

  

Kunde inte lägga upp en bild på fbk ;(<33

Av Cecilia Gustafsson - 22 oktober 2010 22:50

Har så tråkigt !

 

Men kul och prata med danne på msn :)

Av Cecilia Gustafsson - 22 oktober 2010 16:53

Älskar er mina bästa vänner <3

Linnéa & Lady <3

Malin & Kasper <3


Vi tre kommer alltid att hålla ihop <3<3

Malin+Cicci+Linnéa= A L L T I D


     <3


 

<3  

Av Cecilia Gustafsson - 22 oktober 2010 14:49

Skolan sög idag :o först nå jävla prov och se svenska o ja vet inte vad :s

Men ja o min syrra ska typ laga mat idag :) gött :D men ja har inte så mkt o skriva om idag :o<3


Hejdåå

http://BaraHastSkotare.bloggplatsen.se

  

Av Cecilia Gustafsson - 21 oktober 2010 14:32

Dagen i skolan har vart bra och idag ska vi strellisera våran katt Mizze :D Vi vill inte ha fler kattungar, iaf inte pappa. Men de vill Josse och ja x)<33333


I skolan så har vi gjort ganska roliga saker, men måndagen och tisdagen var de bästa dagarna i vecka en så länge ;)<3

Men nu ska jag skriva i min andra blogg om lite tips och sånt :D


Kram Cicci

   Saknar dig Astrid <3


 

Saknar dig Trisse <3 

  

Saknar dig Daisy <3

Av Cecilia Gustafsson - 21 oktober 2010 14:29

Har skaffat en till blogg, en hästblogg.. Men kommer skriva exakt lika mkt i den här bloggen som jag alltid har gjort :D

Bloggen heter: http://BaraHastSkotare.bloggplatsen.se :) Där kommer jag bara skriva om min hästtid :) Ska fixa headern och de sen, men internet är lite segt så jag gör det en annan dag :D


Kram eran Cicci

Av Cecilia Gustafsson - 20 oktober 2010 17:34

Skolan idag vare, en speciell, riktigt jävla speciell :o VACCINATION !!!!!!!:o haahh, vi tog mot påssjuka, mässling och röda hund.. det gjorde inte ont men när dom tryckte in själva medlet så brändes det typ i blodet.. sen så fick man typ kramp i muskeln ;p sen fick linnea och ja göra nya ''ljuslyktor'' :p våra va spårlöst försvunna ;) och sen så har vi typ haft ngt mer, har inte fått tagit upp en enda jobbok nu dom här två dagarna: måndag och tisdag alltså :D fett najjs <3

sitter med linnea nu men ja tror hon ska hem snart :o<33333333


Har skrivit anska många inlägg idag som sagt x)


hejdåå <3

Min presentation


Tjoo alla !:)
Jag är en tjej på 12 år!
På fritiden så rider jag eller så är jag med kompisar:) Ha så kul på min blogg !
Min andra blogg:
http://ciccigustafsson.bloggplatsen.se

Kram

Fråga mig, jag kan allt ;)

4 besvarade frågor

Vad tycker du?

Sommar, höst, vinter eller vår ?
 Sommar !
 Höst !
 Vinter !
 Vår !

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards