CicciGustafsson

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Cecilia Gustafsson - 16 oktober 2010 15:51

Ska börja med hot or not :D frittfram !!

Mejla en bild när du rider till mejladressen: hototnotyouknow@hotmail.com så ska jag skriva vad som ser bra ut och bedömer din sits, matchning och sånt :D


Så frittfram :)


 

Av Cecilia Gustafsson - 16 oktober 2010 15:36

Nu är dagen avklarad som sagt :)♥ Malin kom 3:a med de 4 tävlande i klassen 60 cm :) om inte den travaren skulle vart med skulle hon kommit tvåa, asså med ponnyordning :D men travaren bar riktigt fin :)♥ Sen så har det inte hänt så mkt, Misen ramlade av, hon kunde knappt andas eller ngt :( hon blev bra men sedan blev hon kallsvettig och blev sämre :( så  hon fick åka ambulans in till lasarettet i lindesberg.. hoppas de går bra ♥ TREDJE gången nu i veckan hon har ramlat av :(

Det kommer kanske ngn video också :D


Komentera gärna ♥

Puss eran cicci <3


  Malin o Kasper ♥

Ett grattis till dom ?♥

Min presentation


Tjoo alla !:)
Jag är en tjej på 12 år!
På fritiden så rider jag eller så är jag med kompisar:) Ha så kul på min blogg !
Min andra blogg:
http://ciccigustafsson.bloggplatsen.se

Kram

Fråga mig, jag kan allt ;)

4 besvarade frågor

Vad tycker du?

Sommar, höst, vinter eller vår ?
 Sommar !
 Höst !
 Vinter !
 Vår !

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards