CicciGustafsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Cecilia Gustafsson - 31 augusti 2010 18:00

 

Fråga: Hur kan du ha så fint hår?

Svar: Jag fixar det varje dag, förutom när jag inte orkar... Men jag plattar och tuperar litegrann och sen sprutar runt med hårsprayen :D Det går faktiskt ganska bra med det tycker jag själv :D Tack för frågan !

 

Fråga: Vem är Linnéa Iijolainen eller vad hon heter ?

Svar: Det är en kompis som jag älskar :D<3<3 Min bästa vän alltså .. Linnéa och jag gör mycket saker med varann :) Älskar dej Linnéa och tack för frågan :)

 

Fråga: Hur lever du i din familj ?

Svar: Jadu.. Jag bor hos min mamma en vecka och pappa en vecka oså håller man på så :) Hos mamma har vi 5 medlemmar med mig: Låtsaspappa Thomas, mamma Malin, storasyster Josefin och lillasyster Agnes + mig, mellansyster alltså :D Hos pappa är vi 4 medlemmar med min katt: Pappa Hannu, storasyster Josefin (Igen) och lilla katten Mizze + mig, lillasyster för Josefin :)

Agnes är min låtsassyster, men ja betér mig som om hon är min riktiga syster.. För man tänker inte på det !:)

Tack för frågan !

Av Cecilia Gustafsson - 31 augusti 2010 14:39

Linnéa, jag vet att du tog åt dig det där inlägget jag skrev..<3

Men jag menar det inte, så du vet <3<3

Jag älskar dig för den du är och jag kan inte hindra dig att du gillar någon som jag inte gillar, det är inte så att jag hatar dig för du gillar han..<3

 

Jag älskar dig för den du är och det du står för, de ska du veta !<3

 

Linnéa <3 Cecilia = Vänskapen som någon aldrig kan bryta av <3

 

  

..

Av Cecilia Gustafsson - 21 augusti 2010 18:17

Onödigt inlägg !

Har så tråkigt o är deppad..:s

och nu vet ja att min bästa vän gillar min gamla pojkvän :'(

FYFAN säger jag bara !

Av Cecilia Gustafsson - 21 augusti 2010 13:33

de här går inte, ja vill fortfarande va tsm med dej, ja ångrar mej, ja gjorde ett misstag !;'(

Gillar dej as mkt !<3


 

Av Cecilia Gustafsson - 14 augusti 2010 12:00

Varför ska ni försvinna från mig ?:(♥♥♥

Doris, Trisse och lilla Astrid ♥

Ni har fått jättefina namn tycker jag ♥ Men nu försvinner ni :(

Älskar er♥


 

Astrid♥

Hon åker idag (14 aug) :(

Doris♥

Hon åker idag (14 aug) :(

 

Trisse när han va kanske 1 månad ♥ 

Han åker den 16 aug..:(


Ni är BÄST för alltid ♥

Av Cecilia Gustafsson - 13 augusti 2010 14:57

Min out fit idag i håret !;)

Ja har inte fixat de för ja orkar inte det idag..:s

Bryr mej inte hur bilden ser ut ;p hah

Ni får skratta.. ! hahh..


Sen tog ja bilder på mina ögon.. hade tråkigt så ja tog några därifrån med ;) hah, är lite damp idag..


  Hahah    

Av Cecilia Gustafsson - 13 augusti 2010 14:37

Hissar


* Träffa alla KOMPISAR !♥

* Komma i form ist för att bara slappa hela dagarna för att de inte finns ngt att göra.

* Snart fyller jag år !:D


Dissar


* Skolan börjar på onsdag.

* Kattungarna åker imorgon ;'(

* Jocke har gjort slut med Josse ;'(


  Mizze och en av kattungarna.♥


  Josse och jocke


Av Cecilia Gustafsson - 6 augusti 2010 23:45

Hej hopp gummisnopp !


Nu ligger jag i sängen i våran husvagn (: skönt de, va nyss ute o cyklade ... as skönt (:

Imorgon ska vi åka hem x)

åååhhh, va kul, fast ändå inte :/ Men ja får ju träffa erikperik<3 älskar dejj


Ehh, jaa, nu ska ja nog kolla på film på min lilla dvd sakemoj ;p

ska kolla på ''Brölopps Duellen'' (: Den är jue bra (:

Har ni sett den? Ni måste se den.. om ni gillar catfight, hämd och romantik :D

Kommer aldrig lömma repliken:

- Babe, I'm here... And I love you..


Handling:


De börjar med att dom är små och älskar brölopp.. sen leker dom att dom gifter sig, sen blir dom stora och har ''Boyfriends'' och dom är fortfrande bästisar då, och båda vill gifta sig på Plaza i juni.. När dom typ testar kläder hemma hos den ena tjejen Liv så drar hon ner en tröja och då så ramlar det ner en ''Tiffany'' ask, då tror ju såklart Liv att hennes kille ska fria... Hon väntar och väntar och efter 3 dar så var det en kväll hemma hos den andra tjejen Emma, och dom brukar alltid har såna här lyckokakor hon och hennes kille... Då paxar hennes kille en av dom och sen så räknar dom till tre och då ligger det en ring i Emmas lyckokaka.. Då friar hennes kille.. Då ringer Emma till Liv och säger det, sen dagen efter så springer dom tillsammans, alltså Emma och Liv .. Då börjar Emma prata o prata om ringen och så sa hon att hon hade beställt en tid till VD:n som gör iordning brölloppen till Plaza. Då blir Liv lite aavundsjuk och springer till hennes killes jobb och frågar om dom ska gifta sig någon gång, då svarar hans kollega:

- Yes, I will..

Och så skrattar han åt sig själv.. Då tar hennes kille fram en burk och friar till henne, hon blir överlycklig och följer med Emma till VD:n.. Dom bestämde att Liv skulle gifta sig den 6 juni, och Emma skulle gifta sig den 27 juni .. Dom blev jätteglada och efter ca 2 dar ringer VD:n och säger at dom ska komma.. Då sa hon att de hade hänt ett misstag. Dom var inbokade på samma dag.. Den 6 juni , de hade aldrig hänt förut sa VD:n.. Dom blir ledsna och då säger VD:n att det var den andra bruden som beställde efter dom hade fått den platsen.. Hon kunde inte beräta namnet, men dom fågade den andra tanten som tar emot besökarna och då hittade dom den andra bruden. Dom försökte övertala henne men de gick inte.. Sen gick det några dar, och då kollde Liv på vikdagenskort, då ringde Emmas kille till Livs kille och då sa Livs kille att dom kollade på vikdagenskort, då sa ju förståss Emmas kille till Emma att dom kollade på vikdagenkort, då skickade Emma ett mejl till alla hon kände utom Liv .. Sen hade deras kompisar en fest till dom och då börjar fighten ! Dom gör riktigt elaka saker mot varann :)


Nu har jag skrivit det här i en kvart, orkade ni läsa? Ska kolla den filmen nu, hejdå <3


 

Min presentation


Tjoo alla !:)
Jag är en tjej på 12 år!
På fritiden så rider jag eller så är jag med kompisar:) Ha så kul på min blogg !
Min andra blogg:
http://ciccigustafsson.bloggplatsen.se

Kram

Fråga mig, jag kan allt ;)

4 besvarade frågor

Vad tycker du?

Sommar, höst, vinter eller vår ?
 Sommar !
 Höst !
 Vinter !
 Vår !

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards