CicciGustafsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Cecilia Gustafsson - 6 augusti 2010 21:56

Datorn slog med, den klämde mina ben  när ja vecklade ut den :( har två stora RÖDA märken nu och de SVIDER ...!:( Hate my computer ..!

Av Cecilia Gustafsson - 6 augusti 2010 17:55

Har så jävla tråkigt!

Kan ni komma på ngt jag kan göra ?:)


 

Av Cecilia Gustafsson - 6 augusti 2010 17:36

Glöm inte bort att fråga saker till mig, ni vet frågestunden, ni får fråga exakt vad som helst, hur konstigt som helst.. ! Ja svarar ändå ;) Så varsågoda !


 

Av Cecilia Gustafsson - 6 augusti 2010 11:50

Sen måste vi ju också säga LYCKA TILL !


Gry, min kusin ska tävla på hemmaplan i helgen, hoppas hon kvalar för då rider hon på söndagen så jag kan ta bilder på henne, hon är BÄST !


Gry Karlsson och Tornado


Dom tävlar Nationell nivå (:



Av Cecilia Gustafsson - 6 augusti 2010 11:42

Imorgon blir det hemfärd... Både roligt och ändå inte :(

ROLIGT:


* Att jag får komma hem och bara ta det lungt

* Dagen efter jag kommer hem så ska jag på dressyrtävling hemma i stallet och ta cafeterian och ta kort med min systemkamera på ekipage som har kvalat, kommer bilder på det :)<3

* Att jag kan träffa kompisar ist för att messa med dom :p hah


TRÅKIGT:


* Kommer sakna Halmstad, men kommer nästa år också.. men de är ju ett helt år :(

* Skolan börjar snart och ja är hemma då :(

* Kommer inte kunna bada i havet

* BILRESAN !!!!!:'(


Av Cecilia Gustafsson - 2 augusti 2010 14:23

Nu är jag i Halmstad, har typ precis vart o solat på stranden, sen badade ja, elr tvärtom, men skitsamma ;) Sen duschade jaa.. Nu sitter ja här vid datorn, som tur va hade ju max internet så ja kunde sitta o kolla runt lite x) Senare vet ja inte va man ska göra ..:s ja ää så sugen på godis, köpte precis en toblerone, men den är slut xp saknar erik förstås <3 hoppas han saknar mej x)<3<3 hah, nedå ;p Dagen har vart bra idag <3 nu kommer ja kanske inte blogga förns söndag ..<3


Men hejdåååå <3


  

Min presentation


Tjoo alla !:)
Jag är en tjej på 12 år!
På fritiden så rider jag eller så är jag med kompisar:) Ha så kul på min blogg !
Min andra blogg:
http://ciccigustafsson.bloggplatsen.se

Kram

Fråga mig, jag kan allt ;)

4 besvarade frågor

Vad tycker du?

Sommar, höst, vinter eller vår ?
 Sommar !
 Höst !
 Vinter !
 Vår !

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards