CicciGustafsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Cecilia Gustafsson - 8 juli 2010 13:23

Dagens outfit !:)


Shorts - Ellos

Linne - Gina Tricot

Tjocktröja -  Cubus

Av Cecilia Gustafsson - 8 juli 2010 13:08

Jag ska snart till stallet ... Ja tror jag rider 2 varv runt sjön :) de bror på hur varmt de är.. Ska ta lite bilder när ja rider :) så ni vet ... då kommer de lite fina bilder när ja kommer hem, hoppas de inte blir så jättevarmt, för då blir de jobbigt :s hah.. nu är inte solen framme så ja tror de blir ganska svalt o skönt :p nu ska ja snart klä på mej, skriver innan jag åker :D


Kram Cecilia<3

Av Cecilia Gustafsson - 8 juli 2010 12:19

Förlåt att jag inte har bloggat idag, men ja vaknade 10 för josse väckte mej och sa: vi ska till pappa nu för dom åker kl 11... ja ba helt nyvaken: oj, då... ja gick upp i racerfart, klädde på mej och satte upp håret och la i salva i ögonen, de blev ju väldigt vackert måste jag säga x) (NOT) hah, idag ska ja rida ut i skogen, men vart ?:O runt sjön ? i skogen där ja brukar rida, båda vägarna är korta..:( men ja ska nog hitta ett bra ställe o rida på :) ska nog äta lite frukost snart :p hah, pappas kusiner träffade ja kanske sist för 6 år sen :p då va ja 4-6 år x) o dom kunde ju inte svenska, så dom prata lite konstig engelska xp hah, men man förstog ju iaf :) Sen fick vi se ''Mirra''..<3 josse va ju med henne jämt när vi va hos dom i finland, dom va bra vänner, nu är hon ju tonåring och har förändrats MYCKET !!:)<3<3 Vill träffa henne ngn gång, de va ju också jättelänge sen :o sen såg vi ju kattungarna, dom har blvivit större sen i söndags när vi skulle till mamma.. dom växer ju som in i helvete :o kommer sakna dom när dom flyttar :(<3 fast vi känner den som köper nr 1, dom bor i frövi, sen nr 2 flyttar bara in till stan, ingen vill ha nr 3 som är SÅÅÅÅÅÅÅÅ söt !!<3 Alla är ju söta, men hon är så speciell <3


Hejdå <3


 

Av Cecilia Gustafsson - 8 juli 2010 00:47

God natt alla söta bloggläsare :')<3

tack att ni kommenterat och besökt min blogg, fortsätt så<3


Puss

Av Cecilia Gustafsson - 8 juli 2010 00:39

Ligger etta igen !:D


 

Av Cecilia Gustafsson - 8 juli 2010 00:36

Jag är fortfarande förvirrad på hur jag ska göra imorgon :s de går inte ihop x) hhah, om ja skriver lite konstigt så kan de vara för ja är flum för ja är övertrött, har ju inte sovit så mkt ;p hahh, ja har fått en kommentar, hejdå <3

Av Cecilia Gustafsson - 8 juli 2010 00:34

Jag älskar dej Erik !<3<3<3  

Av Cecilia Gustafsson - 8 juli 2010 00:31

Igår låg jag på första plats med flest inlägg, för er som inte ser så bra så står de: CicciGustafsson 29 inlägg   :D och min syrra ligger 2:a med 15 inlägg <3


 

Min presentation


Tjoo alla !:)
Jag är en tjej på 12 år!
På fritiden så rider jag eller så är jag med kompisar:) Ha så kul på min blogg !
Min andra blogg:
http://ciccigustafsson.bloggplatsen.se

Kram

Fråga mig, jag kan allt ;)

4 besvarade frågor

Vad tycker du?

Sommar, höst, vinter eller vår ?
 Sommar !
 Höst !
 Vinter !
 Vår !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards