CicciGustafsson

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Cecilia Gustafsson - 10 juli 2010 12:16

Min älskade Monster Engery keps !<3<3<3


     


Ser lite mupp ut, har inge smink x) haha

Av Cecilia Gustafsson - 10 juli 2010 11:02

FÖRLÅT bloggen !

Jag bloggade inte igår, ja vet, men de va nora dagarna o ja va med mina kompisar o ja hann inte blogga igår :( såhär såg dagen ut igår:

vaknade o vi skulle städa hela huset :s sen skynda mej till stallet (Tore fick stå) sen åkte ja hem o fixade mej o sen åkte ja in till stan o ja köpte en skit snygg monster keps som linnea o malin också hade köpt :)<3 ja kan ta en bild sen när jag har fixat mej o satt på mej den, de blir inge fint o bara ta kort på den :P<3 haha, sen va vi på stan ganska länge, från ca 13.30 till 19.45, sen åkte vi båt, linnea,malin o malins bror åkte ring, ja ville inte :p hah, ja är en stor fegis x) hah, ja får typ panik på djupt vatten om ja ramlar av x) hah.. men de va kul o åka båt också.. man fick ju ett gott skratt när dom åkte av xD hah<3 ikväll vet ja inte om ja ska till stan för ja har ingen o gå med tror ja, om inte malin o linnea kan idag :p linnea bror fyller typ år, o malin skulle åka båt, hoppas vi kan för de va roligt igår :D<3 men ni sk ja fixa mej så ni får se en bild x)<3


Hejdå <33<3

Tidigare månad - Senare månad

Min presentation


Tjoo alla !:)
Jag är en tjej på 12 år!
På fritiden så rider jag eller så är jag med kompisar:) Ha så kul på min blogg !
Min andra blogg:
http://ciccigustafsson.bloggplatsen.se

Kram

Fråga mig, jag kan allt ;)

4 besvarade frågor

Vad tycker du?

Sommar, höst, vinter eller vår ?
 Sommar !
 Höst !
 Vinter !
 Vår !

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards