CicciGustafsson

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Cecilia Gustafsson - 1 september 2010 20:27

Gry Karlsson, du är så efterlängtad !

Kan du inte bara komma tillbaka hit så jag kan som vanligt träffa dig och följa med dig till stallet ? Det var så kul den tiden när du alltid frågade: Vill du följa med till stallet ?:) Vi pratade alltid om våra saker..

Min kusin, som kan komma tillbaka så tiden blir som vanligt..:/


Tornado <3 Gry Karlsson = Livet ut !<3

  


Av Cecilia Gustafsson - 1 september 2010 20:23

Idag har dagen vart helt okej :)

Det började med skola såklart :p sen så gick Linnéa och jag till mej för jag skulle ge mat till min katt Mizze :) Sen direkt efter så cyklade vi till Linnéa, då cyklade vi till Lady ♥ Hennes foderponny :) She's so cut !:o


Sen så gjorde vi massa saker, sen cyklade jag hem och målade lite.. Och nu sitter jag här i soffan och kollar på ''Fångarna på fortet'' final :) De va inte såbra, men Handbollslaget ska VINNA ! Så är de bara :) hah...


SINGEL !


God natt !:)<3

Min presentation


Tjoo alla !:)
Jag är en tjej på 12 år!
På fritiden så rider jag eller så är jag med kompisar:) Ha så kul på min blogg !
Min andra blogg:
http://ciccigustafsson.bloggplatsen.se

Kram

Fråga mig, jag kan allt ;)

4 besvarade frågor

Vad tycker du?

Sommar, höst, vinter eller vår ?
 Sommar !
 Höst !
 Vinter !
 Vår !

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards