CicciGustafsson

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Cecilia Gustafsson - 19 december 2010 17:47

Det blir ingen bloggnign för mig i veckan tyvärr...

Det är julafton nu i veckan och kommer inte ha tid att blogga.

Men det kommer att komma ett gott nytt jul till er här på bloggen på julafton :)

Kommer sedan ett inlägg vad jag har fått i julklapp :)<33


Glöm inte o läsa min blogg nästa vecka, har nog mycke o berätta ;)


Puss <3

Av Cecilia Gustafsson - 19 december 2010 12:21

Idag händer det inte så mycket mer än att jag ska till mamma ikväll :)

Vaknade klockan 10.30 ungefär, va trött och igår gjorde vi iordning så vi fick nybakat bröd på morgonen och det blev gott :)

Vi har köpt en bakmaskin för ett ganska billigt pris så pappa köpte den och man kan göra iordning alla igredienser kvällen innan bara inte vattnet kommer kontakt med jästen, så sätter man en tid så får man nybakat bröd på morgonen på den tiden man ställt in på bakmaskinen. Bara man inte äter det för ofta, då blir man tjock ;) hah.

Gott blir det i allafall ...


Det har ju inte hänt så mycket idag så jag kan ju tyvärr inte skriva så mycket nu.


Puss<3


Saknar somaren, nu är det snart en meter snö utanför huset :(

Om ni kollar på garaget så har vi gjort om det så nu är det nymålat och det är en port som man trycker på en knapp så åker det upp, så har vi hos mamma med :)

Min presentation


Tjoo alla !:)
Jag är en tjej på 12 år!
På fritiden så rider jag eller så är jag med kompisar:) Ha så kul på min blogg !
Min andra blogg:
http://ciccigustafsson.bloggplatsen.se

Kram

Fråga mig, jag kan allt ;)

4 besvarade frågor

Vad tycker du?

Sommar, höst, vinter eller vår ?
 Sommar !
 Höst !
 Vinter !
 Vår !

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards