CicciGustafsson

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Cecilia Gustafsson - 17 januari 2011 18:54

Hejhej !:D


Idag har det vart skolan och jag har inte mått så bra :(

Har haft ont i huvudet (feber) och vart yr...


Kanske är förkyld, tror det...:/

Men iallafall :)


Nu sitter jag bara här och har tråkigt, pratar med danne och linnea.

sen blir det att kolla på film med syrran :D

sen sova tror ja, är så trött efter natten och dagen..

Alltid måndagar mår jag dåligt, men nu är det förkylning tror jag för det verkar som jag har feber för ipren hjälper inte, har tagit två stycken idag..


Om du vill vara med i min tävling på hästbloggen, kika in där idag och kolla vad som gäller där, tävlingen startar imorgon klockan 18.

http://barahastskotare.bloggplatsen.se


Puss ♥


 

Tidigare månad - Senare månad

Min presentation


Tjoo alla !:)
Jag är en tjej på 12 år!
På fritiden så rider jag eller så är jag med kompisar:) Ha så kul på min blogg !
Min andra blogg:
http://ciccigustafsson.bloggplatsen.se

Kram

Fråga mig, jag kan allt ;)

4 besvarade frågor

Vad tycker du?

Sommar, höst, vinter eller vår ?
 Sommar !
 Höst !
 Vinter !
 Vår !

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards