CicciGustafsson

Alla inlägg under november 2010

?:)

Av Cecilia Gustafsson - 4 november 2010 15:21

Har en fråga till er bloggläsare, vill ni att jag ska ändra färger och utséende på min blogg ? Vill bara veta :)


Kram Cicci     SNÄLLA !!:D

Av Cecilia Gustafsson - 4 november 2010 13:21

Jag måste ju skriva lite annat än min andra blogg (http://barahastskotare.bloggplatsen.se), annars blir det ju inge roligt om ni bara ska läsa samma saker :p men den här bloggen handlar ju om min fritid, den andra bloggen handlar om mitt hästliv och tips m.m :D Så ni vet vilka av dom ni ska läsa, ni får ju läsa båda. Men jaja :p hah


Idag ska jag till stallet.

Sen ska josse och jag göra pannkakor och ikväll blir det softa :)

Imorse så vaknade jag 09.25 typ, gick ner i soffan med täcke och kudde. Satte på TV:n och somnade :D Sen vaknade man ju såklart 12 !:s asså ja har gått upp 12 varje dag, visst det är soft och det är lov. Men tänk sen, kommer inte orka upp till skolan när den börjar :( Men på söndag ska ja sova med Linnéa så´då kommer jag väl upp :p om inte båda försover oss då x) haha, hoppas vi ska sova iaf. Vi sa det till varann tror ja :p hah..!! Men då vet ni lite hur dagen har sett ut så länge.


Imorgon ska ja väl inte heller göra så mkt, stallet ?!:p Tror de, det är ju iaf va det brukar vara ;) Vill in på msn men det går inte för internet funkar inte alltid, och då blir det jobbigt om man måste logga in hela tiden och allt :s :p :D♥♥  

Men nu ska man väl göra ngt annat :p


Hejdååå !:)   

Av Cecilia Gustafsson - 3 november 2010 13:15

Låtarna in my heart ♥


Olle Hedberg - The Scientist


 Melanie Fiona - Monday Morning


Marina and the diamonds - I am not a robot


älskar låtarna :)♥

Av Cecilia Gustafsson - 2 november 2010 16:07

Precis kommit hem från stallet, det regnar och gry och jag har ridit :D

Först red hon fram honom, i slutet hoppade hon 40 med honom, han älskar o hoppa men det är inte så bra om han hoppar för mkt. Sen fick jag rida markarbete, sedan hoppa kryss i trav och sist fick jag galopphoppa rättuppstående (40). Det var jätteroligt och han var superduktig. Sen tog jag lite galopp på volterna. Han tyckte att det var en rolig dag.


Nu skalar gry potatis, sen ska vi äta :D vi har haft havregrynsgröt som ansiktsmask och gurkor på ögonen x) fett skönt kan ja säga :D

Nu ska ja göra lite andra saker på datan, hejdå :D


glöm inte min andra blogg barahastskotare.blogplatsen.se




In my heart ♥ Min bästa kusin någonsin <33

Av Cecilia Gustafsson - 1 november 2010 19:36

höstlov nu, har inte skrivit ngt på den här bloggen eller den andra :(

Men skriver imorgon...

Min presentation


Tjoo alla !:)
Jag är en tjej på 12 år!
På fritiden så rider jag eller så är jag med kompisar:) Ha så kul på min blogg !
Min andra blogg:
http://ciccigustafsson.bloggplatsen.se

Kram

Fråga mig, jag kan allt ;)

4 besvarade frågor

Vad tycker du?

Sommar, höst, vinter eller vår ?
 Sommar !
 Höst !
 Vinter !
 Vår !

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards